Plastične ili metalne olovke – Koje izabrati kao promotivni materijal?
Plastične ili metalne olovke? Ovo pitanje često postavljaju vlasnici kompanija kada biraju promotivni program za svoje poslovanje.
Trendovi u svetu marketinga dolaze i prolaze, ali jedan promotivni proizvod opstaje iz godine u godinu. U pitanju su hemijske olovke. Tako male, a opet moćne one uspešno pariraju ne samo ostalim reklamnim poklonima, već i drugim vidovima oglašavanja.
Počev od poslovnih ljudi, preko učenika, pa do domaćica i penzionera – olovke srećemo u svačijem džepu i torbi. Da su, zaista, najpopularniji promotivni materijal potvrđuju i statistički podaci. Prema istraživanju 9 od 10 potrošača svakodnevno koristi personalizovane olovke, pri čemu 20 odsto njih ima u svakom trenutku čak 10 različitih.
S obzirom da na tržištu postoje različiti modeli, mnogi su u dilemi koje hemijske su dobar reklamni materijal. Imajući ovo u vidu Kairos Birooprema vam daje savete koji će vam pomoći da donesete odluku u izboru plastične ili metalne olovke.
Plastične ili metalne olovke u pogledu cene
Finansije su često presudne u izboru promotivnog materijala, posebno kod novoosnovanih i malih preduzeća. U tom slučaju bolji izbor jesu plastične hemijske olovke. Povoljna cena čini ih prisupačnim svima, dok atraktivne boje pružaju neograničene mogućnosti kombinovanja sa logotipom brenda. Iako su jeftinija verzija, ne znači da nisu kvalitetne. Izrađene su od čvrste plastike koja garantuje dugogodišnju upotrebu.
Ukoliko nemate ograničeni budžet za reklamu uložite u visokokvalitetne metalne olovke. Ne samo da su izdržljivije od plastičnih, već predstavljaju dragu uspomenu koju će kupci čuvati. Samim tim, imaće efekta kao reklama i po prestanku veka korišćenja. Što znači da ove olovke predstavljaju trajnu investiciju.
Plastične ili metalne olovke prema nameni
Namena igra važnu ulogu pri donošenju odluke između plastičnih i metalnih modela.
Plastične su namenjene širokoj ciljnoj grupi. Zbog toga se, obično, koriste za promociju na javnim mestima, sajmovima, pa i kao reklama na kancelarijskom materijalu.
Za razliku od njih, metalne vrste su promotivni pokloni za užu grupu korisnika. Ranijih godina poklanjale su se isključivo na važnim korporativnim događajima, poput novogodišnjih i osmomartovskih proslava, kao i za godišnjicu kompanije. Danas imaju širu namenu, te se sreću i kao reklamni materijal za važne klijente.
Metalne olovke su, takođe, odličan reklamni materijal za zaposlene. Nemojte da zaboravite da su vaši radnici najbolji ambasadori brenda tako da skupocene olovke sa logotipom na poslovnim sastancima i seminirama ne mogu ostati neprimećeno.
Utisak koji želite da ostavite
Bez obzira na kvalitet plastike od koje su izrađene ove olovke nikada neće ostaviti moćni utisak kao metalne. Razlog leži u činjenici da većina metalnih olovaka spada u ekskluzivni promotivni program.
Dobiti takvu olovku stvar je prestiža koji čini da se osećate posebnim, te ne čudi što ih klijenti rado pokazuju drugima. Sa druge strane, kompaniji koja ih poklanja donosi lojalne saradnike, čak i kada konkurencija zauzme visoko mesto u poslovnom svetu.
Međutim, ni plastične olovke ne treba potcenjivati. Budite sigurni da će klijente podsećati na vaše usluge i proizvode sve dok ih budu koristili.
Veliki izbor plastičnih i metalnih olovaka, kao i elegantne kutije za njih, možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.